Armin çok hikaye karakteri ismi gibi geldi bana birde erkek çocuğu olunca büyüdüklerinde sitem edebiliyorlar daha erkeksi bir isim isteyebiliyorlar teyzemin başına geldi bu durum oğlu sevmiyor ismini allahtan iki ismi var sevmediği ismi sildirmeyi düşünüyor. Çocuklara isim koyarken bunuda düşünmek gerekiyor o severmi mesela büyüdüğü zaman.