gizarden Kızlar bir önceki postta miran ve kuzey ismi mi demiştim çoğunluk Kuzey demiş. İlk oğlumun ismi Arden. Şuan bir isim daha buldum ama unisex bi isim sizce olur mu ? Armin ?? Arden Armin
Fgozde3849 gizarden bence armin erkek ismi olarak pek güzel değil gibi onun yerine aras koysanız Arda yada
gizarden Gokturkmom_ arden ilk oğlumun adı ikinci geliyor armin olur öu sizce pek duyulmuş bi ism değil oyüzden bilemedm :)
gizarden DuruDefne_mommy yok arden ilk oğlumun adı ikinci oğlum oluyor ona da Armin düşündüm sizce nasıl. Ben iki isim hiç sevmiyoum zaten :)
gizarden Fgozde3849 kızm olsaydı bi saniye bile düşünmeden armin koyardım ama erkek olunca ben de bi düşündüm 🤔 miran ya da kuzey arasındayım