Smabln Merhaba arkadaşlar ben 8 hafta 6 günlük hamileyim yeşil akıntım var aynı şeyi yaşayan varsa yazabilir mi
naz2705 Smabln bende de vardı doktoruma sordum hatta test de yapıldı sorun olmadığını söledi doktor hala arada oluyo fitil de kullandım
Smabln Dilos24 Doktoruma gidip anlattım fitil verdi acaba sizler bu fitili kullandınız mı iyi mi acaba adı Nystafur 500 mg
Dilos24 Smabln daha önce duymadım canım ama doktorun verdiyse doğrudur. Dğn benimde kontrolüm vardı kaşıntı nedeniyle bana da tek kullanımlık fitil verdi kullandım hemen
Smabln naz2705 Anladım çok sağolun bugün de idrar tahlillerime bakıldı enfeksiyon olmadığını söyledi doktorum şuan fitili kullanmaya devam ediyorum inşallah düzelir 🤲
Smabln Dilos24 Amin inşallah Allah razı olsun canım Allah’ın izniyle hep birlikte sağlıkla alırız kucağımıza bebeğimizi 🤲🥰
naz2705 Smabln arada oluyo bazen tam anlamıyla geçmedi doktor tahlil falan yaptı ama sorun olmadını söledi ilaçda kullandım ilk zaman çok korkuyodum googleden araştırdımda ama sorun yok kelimesini duyunca içim rahat şuan
Smabln naz2705 İyi çok şükür inşallah benim de düzelir Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip eder inşallah 🤲 Sen kaç haftalıksın 🥰
Smabln naz2705 Amin amin inşallah canım Allah’ım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah bende bugün 9 haftalık oldum