Babygirl11 Kızımızın ismini ilay koyacağız, babası ikinci bir isim olarak su ismini eklemek istiyor çok yakıştıramadım ne desem olmadı nasıl soğutucam ilay su isteğinden 😐
elifmrlll Babygirl11 Anlamına baktım anlamı da güzel güzel isim aslında. Aman şu babaları da anlamıyorum sanki 9 ay boyunca onlar karınlarında taşıyor bıraksın da biz koyalım :)
gebeyimgebesin Babygirl11 nolur çocuklarınızın ikinci ismini su koymayın çok yapay duruyor. Eşimin bende önceki evliliğinde iki kızı var güzelim isimlerinin yanına su koymuşlar çocukların ikisi de istemiyor o şekilde seslenilmesini. Yanındaki ismi basitleştiriyor bence
papatyakokulugece Babygirl11 uyumsuz berra olabilir ikinci isim için yada sude koyun su takısı tek başına alakasız gibi
Cat98 Babygirl11 dalga geç istemiyorsan İlay Su değil İlay Dağ koyalım şiveli bi ilayda olur falan de 😁 ama ilay su da çok kötü duruyor bence isime alışmakla alakalı bence tamamen
Babygirl11 elifmrlll anlamı benimde hoşuma gidiyor. Klasik baba tek koyalım diyorum öyle olursa alara koyalım diyor bulduklarımıda beğenmiyor hayırlısı inşallah su da çok içime sinmedi belki de değiştiririz😔
meriiy Babygirl11 ikinci isim ne olursa olsun karşıyım ya benim iki tane var resmen karar verememisler sinirliyim anneme babama birini kullaniyorum 😂😂