zuzubayram Merhaba hanımlar güzel anne adayları ❤️ çok merak ediyorum en erken hangi ay öğrendiniz cinsiyetler ??
bebek308_ zuzubayram vala benim devlete doktor ben sormadan söyledi direk erkek diye hemde 3 defa üst üste. 😂
bebek308_ zuzubayram erkekse tahminen. Erkek der ama kızsa hiç tahmin bile etmez çünkü kızlar nazlı olur
Meryemak zuzubayram ilk oğlumda da ikinci oğlumda da 12.haftada erkek dedi doktor 15. Haftada kesin erkek dedi
Dry94_ zuzubayram 13 haftalıkken yüzde 90 kız dedi ayrıntılıda kız olduğu netleşti şuan 26 haftalık 🥰
zuzubayram Benim 12 hafta oldu yarın kontrole gidicem ve doktorum haftaya gel soylicem dedi ! Siz hangi haftada öğrendiniz acaba kesin mi söyler emin olup ufak çünkü bilemiyorum çok merak ediyorum
esrskr zuzubayram pozisyon uygunsa ve özele gidiyorsan söyleyebilir ama 12. Haftada net olmayabiliyor sonradan yanılma riski olabiliyor en garanti 15 16dan sonrası
whitee00 zuzubayram zuzubayram 12.haftada fetal sonucuyla öğrendim fakat aynı hafta doktora gittiğimde ultrasonda da çok net erkek olduğu görünüyordu bana da gösterdi ben de çok net görmüştüm
aselinkardesigeliyor Ben 20. Haftaya kadar kız biliyordum bu hafta kızımın pipisi olduğunu öğrendim 😂
zuzubayram aselinkardesigeliyor gittiğimiz doktorlar kesin kız mı dediler ki yani 20 hafta baya ileri bir hafta
zuzubayram esrskr yaaa bakalım ama doktor kesin görünür dedi anlamdım inşallah net görür çok heyecanlıyım
aselinkardesigeliyor zuzubayram %90 kız dediler her gittiğimde hatta en son gittiğimde kız dediler direk
aselinkardesigeliyor aselinkardesigeliyor hem özele hem devlete gittim ikiside kız dediler ama kesin konusmadilar en son gittiğim özeldi kız dedi iki hafta önce devlete gittim erkek dedi
zuzubayram aselinkardesigeliyor anladım saklamış demekki tam görmemişler ay bilemedim sonradan değişmesi de biraz hayal kırıklığı