Tugceeeev3bebisi Kütahya’da şehir hastanesinde planlı sezeryan olan var mı ? Perşembe günü doğum için gün verildi yarın yatışım yapılacakmış. Yatış işlemleri yapıldıktan sonra geri eve mi gönderiyorlar süreç nasıl ilerliyor acaba
merve__12 Tugceeeev3bebisi merhaba bende şehir hastanesine gidiyorum kontrole Neyden kaynaklı sezeryan verildi acaba