masal3555
Oğlum 3 yaşında. 34+3 haftalık ikizlere hamileyim. Planlı bir gebelikti ama ikiz olması beklenen bir şey değildi. İlk bir ay full ağlamalı geçti nasıl olacak, ne yapacağız diye ama zamanla kabulleniyorsun mecburen. Doğum yaklaştıkça kaygılar, endişeler tekrar artıyor ama yapacak bir şey yok. Nasibimizde varmış. Bize de elimizden geleni yapmak düşüyor.