melekaykan Kızlar 28 haftalık hamileyim ve ilk doğumum olucak doğumdan sonra Lohusa depresyonuna yakalanmaktan çok korkuyorum 😔önerilerinize açığım…
Dmlirmak melekaykan evet beş gün oldu inşallah atlatirim zorlu bir doğum oldu bir anda tepetaklak oldu herşey bide çocuğun sorumluluğu sezeryan halimle okdr psikolojim yerinde değil ki😞
ozg_49 Depresyondan kastettiğiniz nedir bebek kaygısı mı? Dış etkenler yorumlar mı önce buna karar verelim
melekaykan ozg_49 kaygı bozukluğu yaşan bir insanım… Aynı zamanda evimde kayınvalidem ve annem kalıcak onların yanında rahat edemeyeceğim gibime geliyor…
ozg_49 melekaykan herkes illa bişeyler söylerler sakın güzel canını bunlara sıkma desemde takacaksın ama kendini yıpratma bir şekilde ifade edersin kendini. Unutma çok güçlüsün bebeğine de çok güzel bakacaksın
Seymaaaaaaaaaaaaa Hanımlar izin verin depresyon gelsin . Depresyon değildir yaşadığınız doğum ile beraber yeni bir siz doğdunuz eski sizin yası bu emin olun sonu çok güzel olacak sadece bebeğinize odaklanın lütfen bebeğinizle bolca ten tene olun