berat631_ Çok teşekkür ederim ilk 14 gün birsey yaşamadık iyileşmeyi bekledim sonra korunmadım test yaptırdım daha erken ama belirtilerim çok fazla diye henüz 14 gün oluyor ilişki ama kurtaj olalı 31 gün oldu 4 gün önce test verdim 0.5 şimdi 1.5 olmuş 4 günde yükselmiş daha erken olduğu için çıkmamış olabilir bekliyorum öylece kan vermekten yoruldum.