2.trimesterda uyku uyuyamayacak derecede diş ağrısı yaşadım kanal tedavisi olmam gerekiyordu ama röntgene sokamadıkları için olamadım. Kadın doğum doktorum 32.haftana kadar hallet en doğru zaman 2.trimester demişti. Röntgen çekemedikleri için düşük mg antibiyotik verdiler o iltihabı kuruttu 3 aydır rahatım