Herkese merhaba :) şuan 13 haftalık hamileyim.Hamile kalmadan önce epilasyona gidiyordum öğrenince bıraktım fakat kıl ve tüylerimde artış oldu.iki günde bir alır hale geldim.Şu an bikini bölgeme jilet uyguluyorum fakat karnım büyüdükçe nasıl yapacağımı bilmiyorum sizler hamilelikte özellikle özel bölgenizde ağdayla mı yoksa jiletle mi bu süreci ilerlettiniz yardımcı olursanız çok sevinirim