senaminikce Merhaba ben 5+5 haftasındayım bugün keseyi gördüm ama bebeğin daha küçük gözükmüyor dendi dış gebelik olma ihtimali varmı sizce yardımcı olur musunuz?
senaminikce ayse988 yaa gerçekten mi çok korkuyorum 7. Hafta da kalp atışı bebek gözükür diyorlar ama nasıl olacak bilmiyorum
senaminikce Ozgedgn1 inşallah duyarım Rabbim hayırlısını versin inşallah birde karın kasık ağrısı oluyor bende
Ozgedgn1 senaminikce bendede oluyordu doktoruma sormuştum normal demişti rahim büyüyor demişti . İçini ferah tut gerçi bu tedirginlik doğurana kadar devam ediyor . Rabbim bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
senaminikce Ozgedgn1 amin inşallah canım çok heyecanlı ve çok korkuyorum bi sıkıntı çıkacak diye Rabbim herşeyin hayırlısını versin ben daha kalp atışını duyamadım o yüzden de biraz korku var bende
GEBES3 senaminikce canım daha çok yeni hiç endişelenme ama ters bir durum olsa inan hemen söylüyorlar yokundadır inşallah her şey 🤗
senaminikce asporca inşallah bebeğim vardır ve sağlıklı bir şekilde dünyaya gelir hayırlısı bakalım daha küçücük
senaminikce ayseveysel sayenizde içim ferahladı güzel düşünmek tabiki önemli ben de güzel düşünmem gerek yoksa herşey ters gider