eskya 20+6 dayım Demir ve magnezyum kullanıyorum ama bazen çok sırt ağrım oluyor omurgam yanıyor sanki duramıyorum iyi gelebilecek öneriniz var mı?
Bebegimlee eskya 37 den bildiriyorum hatta yarın 38 olacağım 30. Haftadan beri sırt agrılarım yüzünden nefes dahi zor alıyorum sanki bebek karnımda değilde sırtımda hatta bazen diyorum ki sanki belim yokmuş gibiyim
eskya Bebegimlee Çok zor gerçekten benimde belim kırılıyor sanki İleride kolaylaşır inşaAllah böyle devam etmez Allah yardımcımız olsun😓😓