Papatyaaam1 Hacerstylmz ben tam 38 oldum karnım dusmedı bana göre ama suyum fazla ebe düşmüş ama suyun fazla olduğu ıcın farketmıyor olabılırsın dedı düşse kanalda olur benımkı kanala da gırmedı daha 35 ten beri egzersız yürüyüş bırcok şey yaptım gelsın dıye çünkü kılosu ıyıydı o haftada da fakat hala gelen giden yok artık kendısıne bıraktım
Trakyali Hacerstylmz 38+2 olduk bizde hala tık yok 😁 bebek çok aşağıda ama gelmekte istemiyor sanırım 👶🏻
Hacerstylmz Papatyaaam1 benimde geçen kontrolde bebek aşagıya baskı yapmaya başlamış dedi doktorum ama ben öyle baskı hissetmiyorum etrafımda herkes doğuruyor ben geç kalmışım gibi geliyor 😀
Asliikoo Bizim küçük hanımefendi de tık yok keyfi yerinde bugün kontrolümüz vardı ne açılma ne sancı vardı bekliyoruz keyfini inşallah hepimiz sağlıkka kolaylıkla hayırlısıyla kucağımıza alırız