elifonder sen kendini neyle rahat hissedeceksen onu giymelisin, ben pijama takımı giydim gecelik tercih etmedim iyiki de etmemişim sezeryan oldum sürekli dikiş muayene si vs oldu elbiseyle rahat yatılacağını hareket edileceğini düşünmüyorum şahsen , şimdi 8 aralıkta doğum var yine pijama takımı giyeceğim