Aybuke5 Kızlar genital bölgemde yara çıktı ama iç çamaşırım sıkmıştı ondan oldu diye düşünüyorum ve vajinamın afedersiniz dudak kısımları kızarmıştı ama vazelin sürdüm geçti düşünüyorum doktora söylesem mi söylemesem mi gerek var mı sizce hani genital bölge ve vajina önemli ya o bakımdan
Elifbekir Benimde oluyir bazen krem sürünce geçiyor hiç solemedim ama sole sen yinede idrar tahlili fln veriyorsan sknti görse söler doktor yok vermiyor san sole