egeansea Sizdenbirii1 benim doğum 37’de planlanıyor. Daha doğum yapmadım ama üstte kalsın diye yazıyorum
mer1901 Sizdenbirii1 ben 37+2 de doğum yaptım bebeğin kilosu ve gelişimi iyiyse küveze girmiyor merak etmeyin. Yeter ki solunum sıkıntısı olmasın.
Btl0101 Sizdenbirii1 Oğluma 37+0 doğum yapmıştım 2600 dü kilosu küveze falan girmedi şimdi 9 yaşında 🥹🥰
Elsanur Sizdenbirii1 sancım yoktu nst de de yoktu . Suyum azalmıştı. Açıklığım vardı canım doğum oldu
egeansea Sizdenbirii1 Birden fazla sağlık sorunu ve erken doğum riski. Hiç yazıp demoralize etmeyeyim :)
Sizdenbirii1 papatyahanim1 benim 100 lerde sancılarım artık cok dayanamadım icin doktor alma kararı aldık karnım cok sertlesiyo agrısı fazla
Ebuses Sizdenbirii1 merhaba bende 37. Haftadayım dünden beri karnımda aşırı sertleşme oluyor ayağa kalktığım an başlıyor ama yatınca yumuşuyor sizinde böyle miydi pazartesi doktora gidecektim erken mi gitmeliyim şimdi sizi görünce tedirgin oldum 🥲
mer1901 Sizdenbirii1 bebeğinizin kilosu ve boyu haftasıyla uyumluysa korkmayın birşey olmaz inşallah.37.hafta erken bir hafta değil bebek gelişimini tamamlamış oluyor hemen hemen.
H-a-t-i-c-e Ebuses sertleşme ile beraber bebeğin hareketler de arttı mı bende 36+5 im bebek 2 gündür çok sert davranıyor karnım da sertleşiyor ama ağrı yok