Kızlar selammm dün 17+1 de cinsiyetimizi öğrendik hayırlısıyla sağlıkla kızım olacakmış inşallah 🙏🏻 bir oğlum vardı zaten Allah kızıda nasip etti 🌸 İstanbul’da iyi bir özel hastanede takipliyim burdan gördüğüm kadarıyla ultrason cihazımız iyi ama yinede postlarda gördüğüm kadarıyla değişen çok var. Sizce 17den sonra değişme olur mu?