Kızlar 24 haftalık hamileyim İzmir özel karataş hastanesinde Aysel hanıma gidiyordum o hastanede başka doktorla başladım ayrıldı sonra Aysel hanımdan devam ettim şimdi o da ayrılmış ve ben doğum paketi almıştım hukuki açıdan ne yapabilirim böyle bir durum yaşayan var mı 😞