kızlar parkenin üstünde yürürken ayağım kaydı yere düştüm kalçamın üstüne 30+6 haftalık hamileyim bugün kontrol vardı her şey çok güzeldi bebeğim şu an 1740 gramda inanılmaz bir pelvik kası ağrısı yaşıyorum düştüğümden beridir 10 dakika falan oldu yürüyemiyorum adım atamıyorum ağrıdan nerdeyse şu an uzandım kanamam lekelenmem yok su gelmesi de yok hareketlerini hissediyorum ama çok korktum eşim aşırı hasta şu an hastaneye de gidemeyiz bir şey olmamıştır dimi