meinbaby_ Merhaba arkadaşlar. 17*2 olduk bugün . Sabahtan beri midemde yanma var . Yemek yerken bile yanarak sanki geçiyor . Şimdi de öğürme başladı . Bu haftalarda var mı yaşayan .