Akseec Allahneverdiysee öyle yapayım bence yoktur ama ovulasyon pik yapınca çok ümitlendim açıkcası hayırlısı olsun teşekkür ederim 🙏🏻
Akseec Allahneverdiysee yok tekrarlamadım canım yarın adet günüm zaten olmzsam yapacağım tekrar. Bugün ovulsyon yaptım sadece yine koyu çıktı
eslem2121 Akseec öyle deme ben gecikmeye rağmen negatif gördüm on günlük gecikmede gebeliğimi öğrendiö
Akseec eslem2121 gerçekten mi ya maşallah🤭 benim adetler çok günü gününe o gün gece 12 ye kadar mutlaka gelir😀 eğer gelmezse bende şüpheleneceğim artık inşallah senin gibi güzel bi hikayem olur🤲🏻💗
Mutlubiriol eslem2121 Ay benim de 10. Gün bugün 4 gün önce yaptım negatifti inşallah sizin ki gibi olur umudum az ama olsun
eslem2121 Akseec inşallah benimde çok düzenlidir işte öyle olnca gelmedi gelemedi hamile olduğumu öğrendim şimdi oğlum iki yaşında 😂
Akseec Allahneverdiysee farkında olmadan 1 gün önceyi ve dünü değerlendirdim bir de yarını değerlendircem bakalım. Tam pik olmadığı için yumurtlama da diyemiyorum kafam karıştı iyice😀