mihriban_biri Ben diğer 3 gebeliğimde 3 ay boyunca mide bulantısı ve istifra yaşadım ama şimdiki gebeliğimde hiç yaşamadım ve hep korkara hastahaneye gidip geldim takı biraz büyüyen kadar şuan 4 aylık olduk rahatladım. Yani demem iki tedirgin olmak gereksizmis kendimi üzmüşüm sadece sizde rahat olun 😊