msskrkss elif0416 Teşekkür ederim geçmiş olsun sizede, bende 25 bine oldum başka bir hastanede şükür sıkıntısız geçti 🙏🏻
Anneyim6 msskrkss ben ocak ayında oldum aynı haftalarda seninle kalbî durmuştu devlet önce düşürmeye çalışıyor sonra kalıntı varmı yokmu diye kürtaja alıyor dediler diye özele gittim 12 bine olmuştum anestezi alıp kürtaj yaptılar bir hafta sonra normal yaşamıma döndüm bir problem olmadı çok şükür 2 adetten sonra tekrar hamile kaldım 12 gün sonra doğum yapacağım inşallah sıkma canını her şeyde bir hayır vardır
msskrkss Anneyim6 Çok teşekkür ederim bende oldum bir sıkıntı çıkmadı şükür. Sağlıcakla kuracağımıza alın inşallah 🙏🏻 Rabbim isteyen herkesin kucağını sağlıkla doldursun
sumtal dilosunuz kaç haftalıktınız yaptırdığınız? Bebek büyük de olsa küçük de olsa uyutuyorlar mı acaba
dilosunuz sumtal 10 haftada kalmıştı bebek ama olusmamisti zaten inanın bilmiyorum hepsinde uyutuyolar mi
dalyaluna35 Benim doktorum özelde, 14+4te oldum hafta buyuk diye once ilac ve suni sanci aldim kendim dusurmemi bekledikler acilmam olmayinca mecbur kurtaja alındım