msskrkss kızımdan önce düsugum var benımde kalp atısını duymuştuk sonra kurban bayramı gırdı araya tabı ben 13 haftalık oldum gıttıgımde bebek 7+3 te kalmıs 😒 gelısmemıs öylece duruyordu.. Çok zordu benım ıcın.. Kürtaj oldum dıger gün 1 ay korun dedı bana 7 ay sonra kızıma hamıle oldugumu ogrendım coraspirin kullandım şuan kızım 3 yasında 2. Gebelıgım. Darısı en yakın zamanda sana inşallah çok gecmıs olsun..