[silindi] İnanın çok üzüldüm sizi çok iyi anlıyorum. Geçmiş olsun Rabbim tekrarını yaşatmasın bir daha. Doktorun o ilk söylediği anı unutamıyorum resmen şoka girdim, dondum kaldım. Doktordan çıkınca hüngür hüngür ağladım. Başka doktora gitsek belki o duyar dedim eşime, ama o kadar netti ki görüntü ne kap atışı ne kalp sesi vardı. Tek tesellim kızım onun yüzüne bakıp şükür edip üzülmemeye çalışıyorum. Rabbim en doğru zamanda sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah