ikizlerin_annesi__ Kızlar bu vitamini kullanan var mı tam olarak ne gibi faydaları var ? Ben normalde gebelik öncesi için promitol kullanacaktım ama heryerden bitmişti eczacı bunun çok daha iyi olduğunu söyledi ama kullanan var mı
Kubra-1997 ikizlerin_annesi__ ocean kullandım 3 ay pcos nedeniyle ama tek başına faydası olmuyor beslenme ve fazla kilon varsa vermen lazım bende bunları yapamadığım için faydası pek olmadı bana benim yüzümden
Tomriscvn ikizlerin_annesi__ canım bende onu kullandım şuan gebeyim tabiki kiloda verdim illaki faydası olmuştur diye düşünüyorum
defne1907 Ben de ona başlamıştım 11 gün kullandım çünkü doktora gittim o da başka bi takviye önerdi proxyfemin diye oceonu kendim araştırıp almıştım şimdi bi haftadır da diğerini kullanıyorum bakalım ne olcak
Kubra-1997 defne1907 ben evliliğimim ilk 6 ayı adet düzensizliği yaşadım daha sonra sınra bu zamana adetim kadar düzenliydi evleneli 4. Yılımız olacak hormon ilaçlarından stresten tekrar düzensizleşti
defne1907 Kubra-1997 bende pcosum yeni kullanmaya başladım bu vitamini kilonun etkisi var diyorlar bn kendim de fark ediyorum ne zaman diyet yapsam iki ayda bi gelen adetim 10 gün gecikiyodu benim oldum olası ne zaman adet olmaya başladım o zamanlar beri düzensiz adetim hiç düzenli olmadı e o zamanlar takmıyordum e şimdi malum evlendik çocuk istiyoruz daha çok strs oluyor insan
Kubra-1997 defne1907 çok haklısın vallahi zayıfladıktan sonra ilaca bile gerek yok ama ben ağzımı tutamıyorum malesef ama şöyle bişey de var benim arkadaşım pcosluyken gebe kaldı doğurdu da maşallah Allah nasip ederse olmaz denen olur dua etmek ve zayıflamak lazım Allah yardımcınız olsun
ikizlerin_annesi__ Tomriscvn kilo neden verdiriyor ben de onu anlamadım . Ben zaten zayıfım ama inşallah hayırlı hamilelik için darısı bana 🎈
defne1907 Kubra-1997 yani ben de tutamıyorum açıkcası ama dengeleye çalışıyorum bir gün yesem üç gün diyet yapıyorum o şekil yani valla ömrüm diyetle geçti ya bıraktığım gibi tekrar eski halime dönüyorum
Kubra-1997 defne1907 tüp bebeği dene eğer olmazsa sakın zaman kaybetme çünkü yumurta çok çıktığı zaman 1 ay embriyo dondurma oluyor rahmini hazırlama oluyor bi ay hastalansan transfer olmuyor peşini bırakmadan çözümünü tedavini bul araştır kocan da baktırsın kendine
defne1907 Kubra-1997 tüp bebek için çok erken doktor bir sene deneyin dedi hiç bir sorun gözükmüyor zaten pcodam başka
Kubra-1997 defne1907 iyi maşallah ovülasyon testleriyle kendini boğma çünkü pcos ta heran yumurtlama olabilir kendi dinle bedenini dinle inşallah hiçbir şeye gerek kalmadan tutar