mlkunal yanarrrr benim 2. Gebeliğim 11. Haftada başladı bulantılarım şuan 16 dayım prilam kullanıyorum vallahi çok zor ya mahvoluyorum özellimle sabah ve geceleri
yanarrrr cheff Ben mlkunal Benimde bulantım var kussam rahatlıcam oyuzden doktorumu söyleyip yazdırmak istiyorum bi kullanan varmı diye sormak istedim
bsrmnts mlkunal Benim sabah bulantım olmuyor ama gece çok fena koku hassasiyeti yaşıyorum ve bulantı oluyor. Ve maalesef çok afedersiniz ama istifra ediyorum. Gece neden oluyor anlamıyorum.