Herkese merhaba bugün detaylı ultrason yapıldı doktor hiç iyi şeyler söylemedi bebeğin kalbi ve midesi sağ tarafta kalpte 4 odacık izlenmesi gerekiyormuş ama maalesef bizde göremedi ve çok ciddi kalp hastası olarak doğucak dedi ve bunun yanında benim suyum biraz fazla çıktı ve bebeğin midesi boş dedi ne yapacağımı bilmiyorum perşembe günü çocuk kardiyologuna gideceğiz fetal eko çekilcek kalbine daha detaylı bakılacak acaba bu konu hakkında bilgi sahibi olan var mı ve lütfen dualarınızı istiyorum şimdiden Allah razı olsun
-