baharbahce27 Kızlar merhaba, 31 haftalık hamileyim doğumu devlette yapacağım ama hangi hastane olmasına henüz karar veremedim. Sizce Mersin üniversite hastanesi mi? Yoksa Mersin şehir hastanesi mi?
Elzem123 baharbahce27 2. Çocuğumu Mersin şehir hastanesinde doğurmuştum sezaryen oldum doktorum Mehmet Kaya’ydı bana çarşambaya gün vermişti ancak Salı sancım tutunca o gün ameliyat günü olan farklı doktor doğuma girdi. Her şey sorunsuz sıkıntısız geçti hemşireler doğum öncesi ve sonrası herkes sağolsun çok ilgiliydi. Hastanede 48 saat boyunca kalıyorsunuz gece gündüz sizi takip ediyorlar arada gelip ağrı kesici iğne vuruyorlar tansiyon bakıyorlar. Çocuk doktoru bebekleri hergün takip ediyor. Şuan doğumum ocakta kışa geliyor yoksa yine ailemin yanına gider şehir hastanesinde doğum yapardım ama farklı şehirde yaşıyorum özelde yapacağım.
cansuuusuu baharbahce27 Tuna Ayas a gidiyorum çok iyi bir dr çok memnunum normal doğum düşünüyorum ama daha belli değil doğum şeklim
-Papatya33 Şehir hastanesinde kemal dinç ilknur cam ve derya hanım (soyadını hatrlamiyorum) çok övülüyor . Kemal dince gitmiştim ben çok memnun kaldım
baharbahce27 cansuuusuu son ana kadar doğum şekli değişir diyorlar yani kısmet orası artık, normal doğumda da şans işi gibi ya o an vicdanlı ebeler denk gelirse güzel geçer inşallah
baharbahce27 Zxcbmdmkd Erdemli bize biraz uzak oluyor oraya da hiç gitmedim açıkçası ya üniversite olacak ya da şehir hastanesi ama henüz karar veremedim
cansuuusuu baharbahce27 aynen dediğin gibi umarım doğumlarımız güzel kolay geçer 🥰Allah iyi vicdanlı insanlarla karşılaştırsın
baharbahce27 cansuuusuu amin hepimizin sağlıklı ve güzel geçsin inşallah. Hastane çantanızı vs hazırladınız mı
baharbahce27 Elzem123 benimde Ocak ayına denk geliyor o yüzden biraz farklı telaş oluyor tam kış olunca. Şehir hastanesi her yönden iyi deniliyor genelde