İlk 3ayda kekik çayı gibi çaylar içilir mi bilgisi olan
badesadis önerilmiyo diye biliyorum. Rahim uyarıcı etkisi vardır galiba
badesadis içilmiyor diye biliyorum düşük tehlikesinden dolayı