ranaecevit59 canım sana sadece şu kadarını söyleyim. Ben tekrar gebelik istiyorum ve eşim asla istemiyordu çünkü çok acılar yaşadık iki evlat koydum toprağa. Ama ben son bir kez denemek istedim fakat bizim tüp bebek yapmamız lazım (genetik sorun varmış ). Yani inanır mısın bilmem ama sürekli dua ettim allahım bir sebep ver eşime o kendi gelsin ben istiyorum desin diye. Ben asla konusunu açmadım bir daha. Bir gün eşim bişey yaşamış (uzun hikaye anlatmayacağım) ve bana geldi dedi ki son kez deneyelim mi ? Ve biz şimdi o sürece giriyoruz. Ama eşin tamam demeden asla hamile kalma. Çünkü tek başına üstlenebileceğin bir durum değil. Dua et bol bol. Çok da üsteleme geri tepiyor