Arkadaşlar normalde sağ bacağımın üstüne basamıyordum. Hafif bi ağrı oluyordu bi süre önce bi iki gün kesti sonra sol bacağıma vurdu ama bu daha kötü oldu. Bu bacağımın üstüne hiç basamıyorum neredeyse ve yürüdüğümde canım yanıyor eve hapsoldum gibi evde bile hareket edemiyorum. Daha 27 haftalığım. Sizde de oldu mu olduysa çözüm için ne yaptınız çok zor durumdayım hareketlerim çok kısıtlandı çok üzülüyorum 😢😓