Cyd7 Geçmiş olsun Ben kendi doktoruma sürdüm diş tedavilerini aksatmalı mıyız ilk gebeliklerimde ilk haftalarında hayır dedi ertelemiyoruz Çünkü daha fazla acı çekiyorsunuz bu sefer ağzı iltihaplanıyor mümkün olduğu şekilde tedavilerinizi olun denildi bana ve ultrason Pardon röntgen çektirdiğimiz zaman bir sıkıntı olur mu dedim onlar da işte ona göre önlem alırlar hani küçük bir cihazla filmini çekerler ağız kısmı itibarıyla öyle söyledi Yani kendi doktorunuza yine Danışın. 7 aylıkken de diş çektirmiştim ve çok zor insan dayanamıyor ki bu ağrılara