Arkadaşlar size çok ihtiyacım var grip olduğum ilk gün acile gittim hicbir şey yapmadılar gebeyim diye sonra hastalığım şiddetlendi serumla antibiyotikler havalar ve 3. Gün yüksek ateşle cebellestim çok korkuyorum böyle bi durumu yaşayan oldu mu bebeğe zararı ne oldu ilac kullanmayı filan geçtim korkum yüksek ates