Alya05 14 aralığa doktorum gün verdi şuan 36 haftalığım 38+4 gün aldık , heyacan korku oldu bende Sayılı günlerde çabuk geçiyor 🥰
Meleekdincc Ayy darısı başıma bende gün aldım doğurdum diye post açmak istiyorum 2. Doğumum sezeryan olacak Allah’ın izniyle 🥰
Alya05 Meleekdincc günler su gibi akıp gidiyor canm sende öyle yazacaksın Bende diyordum ne zaman 99 a inecez die Sezaryen günü aldım tarih belli son 18 sonra geldik artık
Alya05 penbe_karisi 26 sonrası geçmiyor biliyormusun 😆😆bende de öyle olmuştu 30 üzerine çıkana kadar biraz daha hızlandı sanki
Alya05 bkuzu00 mecburi sezaryen diyim 🫢 İlk doğumum normaldi , 2. De erken doğum oldu sezaryan oldum Buda mecburi sezaryen Doktora dedim normal olmaz mı , dedi devlet hastanesi desteklemiyor, özelde uçuk fiyat verince öyle gün aldık
monicamer Biz 12 Aralık mı 15 Aralık mı karar veremedik. 12.12 daha sevimli bir tarih gibi geliyor ama ne kadar geç gelse o kadar gelişir gibi hissediyorum. Şuan 37. haftadayız.