jennefer 7 haftalık hamileyim kızlar önceki hamileliğidede olmuştu sürekli çarpıntı bi heycan panık duygusu cok yoruyor beni bu durum napabilirim doktoruma bahsetsem bana verebilecegi bi ilaç varmıdır cok zorlanıyorum
Kvssrr jennefer psikiyatriye gidip görüş ben kullanıyorum 24 haftadan beri kullanılan ilaç var hamileyken emzirirken
vanilya_kokusu_ jennefer 23 haftalık hamileyim aynı sürekli çarpıntı panik korku ilaç kullanmak istemiyorum onun için her günümü idare ediyorum çok çok zor 😞ilk gebelikte de aynuydim malesef
1aleynax Haftan erken canım 12, haftadan sonra veriyorlar diye biliyorum bende hamilelik boyunca yaşadım ilaç kullanmaya cesaret edemedim doğumdan sonra istiyorum ama psikolojik rahatsızlıklar çok zor cidden
Sedefdemir22 vanilya_kokusu_ benim ilk gebeliğim normaldi 2.gebelikte aynısını yaşıyorum bende kaç defa gittim bu konu için acillere ekg temiz kanlar temiz diyorlar kardiyolojiye de gittim birsey çıkmadı bende sıkıldım artık bu durumdan 🥲
vanilya_kokusu_ Sedefdemir22 buda moda.olmuş artık bilmiyorum neden bu çarpıntı belası sarmış hepimizi ben artık kardiyoloji ye gitmek istemiyorum boşuna gidiyoruz ilk gebelikte benim 26 dan sonra çarpıntım oldu oda gebelik diye dedik belki bunda 6 haftalıkken başladı bide panik atak var üstüne hamilemisin
vanilya_kokusu_ Sedefdemir22 Allah yardımcımız olsun İnşallah 🙏🏻 doğumda sonra inşallah geçer bellki de normal dir ya