Bir geziye gideceğim için adet geciktirici kullandım kullanmadan önce test yaptım negatif çıktı 5 gün kullandım sadece sonra bıraktım 1 hafta geçti adet olmadım şüphelendim test yaptım pozitif çıktı bugün doktora gittim 3,5 haftalık gibi görünüyor dedi betam 4567 çıktı be eğe bir zararı olmuş müdür bu ilacın bilenler yardım etsin lütfen