busvebebesi Herkese merhaba sevgili anneler, ilk gebeliğim ve 10. Haftaya girdim. Ben tarama testi yerine fetal dna yaptırmak istiyorum, sizce mantıklı mı? Yaptıran var mı ?
azlp busvebebesi evet imkanınız varsa çok büyük konfor. 11+2 de yaptırdım panorama’ya 8. Gün sonuç çıktı memnun kaldım
oznurgnd busvebebesi bence kolaylık tekrar tekrar test yaptırmakla uğraşmıyorsunuz. Diğer türlü ikili test randevusu üçlü test randevusu uğraştırıyor
ghostty busvebebesi bence çok mantıklı. Ben de aynısını yaptım hemen de sonuç çıkıyor. Ama bence 12. haftada yaptırın. Bazen erken haftalarda bebeğin kanı annenin kanıyla yeterli düzeyde karışmıyormuş. Ben tam 12 de yaptırdım. 5. gün de sonucum geldi🤗
kelebek921_ busvebebesi genoksa yaptırdık 13 bin tl ye sonuclarımız 10 günde icinde eğer imkanınız var ise mutlaka yapıtırın
gmzkml 35 yaş gebelik olunca doktor önerdi, durumu olan bence yaptırmalı çok şükür güzel sonuçlar aldık tavsiye ederim
ghostty neolsunn genoks firmasına 17 bin tl ye yaptırdık. Forumda gördüğüm kadarıyla 13-21 bin tl arası sanırm.