Kızlar benim de ptesi kanamam olmuştu dünle bugün de kahverengi lekelenme şeklinde geliyor. Progestan kapsül ile iğnesini kullanıyorum. Bi de yatıyorum sürekli. Bu lekelenmelerin geçme vakti yok mu ya bi kere geldi mi mecbur 3 ay olana kadar yatacak mıyız mesela?