iremkzltepe bende aynı şekilde 23. Haftamda detaylı ultrason vasıtasıyla serviks uzunluğumun 33mm olduğunu öğrendim ama kendi doktorum bunun normal olduğunu kafaya tamam gerektiğini doğuma kadar götürebileceğini söyledi progesterona falan başlatmadı dediğin gibi herangi bir ağrım sancım olmadan 25. Hafta kontrolde 33mmden 18 mm düşünce acil müdahale edilmesi gerekiyor dedi doktorum ama serklaj dikişi haftam ileride olduğu için riskli olduğunu söyledi onun yerine pesser halka takıldı beş gün hastanede kaldım. Şuan 28. Haftamdayım gerekmedikçe yerimden kalkmıyorum , iki haftada bir kontrole gidiyorum sadece ama bu süreçte şöyle bir aksilikte yaşadım kendi doktorum gittiğim hastaneden istifa etmiş ve akıbeti belli değil halkanın doğuma kadar çıkarmayacağını söylemişti fakat aynı kurumdaki farklı bir doktor iki haftada bir çıkarıp dezenfekte edip yeniden takacağını söyledi bende herhangi bir enfeksiyon belirtim olmadığı için tedaviyi kabul etmeyip imza atıp çıktım. Şuan halkalı sürecimde bir sıkıntı yok ama doktor sıkıntısı yaşıyorum . Hepimiz için sürecin en kolay şekilde geçmesini dilerim🌸