Kızlar ilk kontrolden bu yana bebeğim hep 3-4 gün önden gidiyordu son kontrolde 9-10 gün önden gittiğini söyledi. Herhangi bir sorun teşkil eder mi ileri ki haftalarda haftasını yakalar mı bu durumu yaşayan var mı? Şuan normalde 13 haftadayız ama bebek 14+5 Te 🫠 yani bu bi sıkıntı mıdır nasıl bir süreç olur vajinal doğum olmaz vs diye okudum acaba yaşayan var mı ?eşim uzun birisi bu arada 😁