Bu hafta düşük yaptım bugün doktor kontrolüm vardı şuan düşük durumum hâlâ devam ediyor kanamam var doktora bundan sonra nasıl bir yol izleyeceğiz? Sorusunu yönelttim tekrar gebelik için doktorum tedaviyle kontrol altında gebelikten bahsetti yani tekrar gebe kalmam mı zor yoksa tekrar düşük riski mi oluyor? Neden öyle söyledi ki