Mrvdm Merhabalar Size kendi yaşadığımı anlatmak isterim .Bende de pcos başlangıcı var dedi doktor sadece git kornumasız ilişki yaşa 1 sene içerisinde olursa olur olmazsa gel tedavıye başlarız dedi .Ben denedim 4 ,5 ay olmadı kendiliğinden araştırdım Vitamin kullandım ve Ovulosyon testlerinden aldım .Gün gün denedim ve not aldım tam yumurtlama günümü yakaladım ve ilişki yaşadık ardından hamile olduğumu öğrendim .Ben o testlerle ve yumurta kaliteme destek vererek kaldım .Ama siz bu durumu uygun görür veya görmezsiniz bilemem ama yine de yazıp anlatmak istedim