İkili test sonucum temiz çıkmıştı ama yine de yaptır dedi herkes bana şimdi Allah korusun negatif bir sonuç çıksa kendimi hazırlarım diyordum eşimde yaptıralım diyordu ama düşününce ben kalan ayları o gerçeğin altında ezilir, psikolojik olarak yıpranırım ve bu yıpranma bebeğime daha çok zarar verir diye vazgeçtim. Çok şükür ikili de temiz çıktı, zaten 20. Haftada detaylı ultrasonda çektirdik. Allah korusun ama her türlü sonuç ne olursa olsun etkilenmeyecekseniz yaptırın derim ben