esimaa Arkadaşlar 6+4 teyim midem aşırı bulanıyor ama kusmuyorum, midemi bastırmak için sürekli yiyorum hiçbir şey işe yaramıyor ve 4 kilo aldım ben gibi olanlar var mı yardım edin :(
Havin49_ esimaa 6 haftalık mı 4 kilo aldın yemek yedikçe rahatlamış hissediyor olabilir ama zaten çok yemenin miğdeye baskısı ve yanmasından kaynaklı aslında çok yediğin için bu derece yanman ve mide bulantın var çinkü 6 haftalık bebek mercimek kadar 4 kilo şimdiden sağlıklı değil
Dinolisoo esimaa nasıl 4 kilo aldın bacım ilk defa görüyorum. İkiz de olsa mercimek kadar birşey yok yani bu haftada 4 kilo çok şaşırdım. Bence yemeğe dikkat etmen gerek çok yemekte mideni kötü etkiler yani mide bulandırmak için yemek yemek çok iyi fikir değil.
D_erin1 esimaa mide bulantın zaten gecmicek yemen sana boş kilo yapıyor benimde kusma bulantım çok yemeğe korkuyorum çünkü kustukca kötü oluyorum kilon cokmu düşük bı kereden aldin
Havin49_ esimaa benimde ikiz cnm hani kesinlikle kötü hisetirmek istemem benim de yanmam vardı ondan dolayı yediğim herşey midemi aşırı yakıp ekşitiyordu 18 haftaya kadar 7 kilo verdim şuan 24 haftalığım daha yeni 1 kg aldım
esimaa Havin49_ siz kusuyor muydunuz bi de kilonuz başlangıçta kaçtı acaba ben 7 kilo verseydim yok olurdum
esimaa Dinolisoo ya öyle acayip de yemiyorum arkadaşlar şaşırdığım o zaten Allah aşkına bu kiloyu 3 haftada falan aldım ve aşırı şaşırıyorum nasıl olabilir diye ki ben zayıf bir insanım normalde
Havin49_ esimaa yani cnm zayıf olsan bile kilo alımın şuanlık çok kısmıyordum ama mide yanmadı ve bulantısından yemek yiyemiyordum 87 kg ile hamile kaldım 81 im şuan ben gebelik üstüne hemen hamile kalınca kilo veremdim