Fnur6435 11 haftalikken doktor erkek gibi görünüyor demişti. Bugün 13 haftalik kıza dönmüş gibi dedi. 3 hafta sonra gel netleşir dedi de şimdiden çok sabırsızlanıyorum.
aysglatmc Fnur6435 o haftalara gelmek için aşırı sabırsızlanıyorummm ❤️ insan çok merak ediyor cidden sağlıkla kucağınıza alın inşallah
Fnur6435 aysglatmc inan ben de öyleydim:) şimdi ne ara cinsiyet öğrenmeye geldik diyorum valla saglikli olsunlar da bekleniyor bir şekilde
Fnur6435 aysglatmc bence keseye göre diye bir şey yok. Ultrason acısına ve rahmin şekline göre bile değişiyor çünkü