basarratagun bende 20-21 arası net şekilde tekme olarak hissetmeye başladım önceden titreşim gibiydi artık baya baya dürtülüyorum sanki 🙈 gün içerisinde biz ayaktayken uyurmuş genelde bebisler hareketimiz azaldığında yada uzandığımızda hareketleri artarmış normal yani o yüzden bende aynı durumdayım endişelenmeyin 🥹🌸🫶🏻