Kalp atışını duyduk gelişimi de iyidi sadece bi yer gösterdi burda ayrılma var kanaman olursa panikleme dedi magnezyum yazmış kanaman gelirse bunu al iç dedi kendini fazla yorma dedi onun dışında endişe edecek bişey yok dedi sizce bi sıkıntı olur mu ilk gebeliğim o yüzden endişe ediyorum