mapemgr Kızlar betama bakabilir misiniz? 3 hafta 5 günlük iken test vermiştim doktor çok düşük, düşükte olabilir falan dedi bence normal ama yinede içimde kuruntu kaldı yarın yine test vereceğim sizin görüşünüz nedir?
mlsmrtgl mapemgr daha düşük değerlerle öğrenenler var. Önemli olan 48 saatte 2 katı yükseliyor mu onu takip edin.
busu1 mapemgr 14 le öğrendim kaç haftalık olduğuna bakmıyor beta rahime yerleşmeye göre artış oluyor böyle konuşan doktorlara şaşırıyorum
Perim2 mapemgr canım benimde çok yeni 47 çıktı yarın tekarsr vereceğim ikiye katlaması lazm değerin düşük olması sorun değil önemli olan katlaması
Meral_63 mapemgr ben 6 ile öğrendim bacım bol bol dinlen beta hcg hormonu bu zten yükselir bol bol su iç havuç ye
ilknur3131 mlsmrtgl mlsmrtgl bende bugün doktora gittim pazar günü beta 90.7 idi bugün yani 2 gün sonra tekrar kan verdim 157.9 sence normal mi korktum biraz
fehuvenus Meral_63 merhaba benim değerim de bata 5 gün kala 6.5 çıktı. Sizin yumurtlamadan kaç gün sonra 6 çıktı
3boysmom mapemgr ben 30 ile öğrendim ikiz gebelik olmasına rağmen. gayet güzel betan canım. önemli olan artış zaten
Nisven 70 le öğrendim adet günü ve sonrası 50 altı için kimyasal gebelik ihtimali diyorlar sizin iyi bence
ilknur3131 Nisven hayır benim betam 90 dan 157 oldu sonra 61 sonra 40 a düştü kimyasal gebelik yaşadım
CananYusuf ilknur3131 12 gün âdet gecikme var 19 Kasım’da kan verdim, sonuç 0.2 çıkmıştı. Bugün tekrar kan verdim, bu kez 2.0 çıktı. Acaba neden böyle oldu?
ilknur3131 CananYusuf belki geç döllenme olabilir bende tam bilmiyorum 🤷♀️ İnşallah oluşmuştur mutlu haber alırsınız
leylaaa01 Bende 3+4 günlük dün test verdim betam 48 çıktı ne alaka bu doktorlar da saçmalıyor .. ilk gebeliğimde beta 25 ile öğrendim ben
leylaaa01 İlk hamileliğimde de 299 ile öğrendim hamileliğimi 3000 beta gördüm kese oluşmamıştı sonra kimyasal gebelik geçirdim … beta değeri yalnız başına birsey ifade etmez düzensiz artmışsa ve hızı az ise genelde dış gebelik artması normal ama sonra düşmeye başlamışsa kimyasal gebelik olur
Minasuu22 mapemgr canım bende aynı değerle öğrendim şuan 12 haftalığız 2 günde bir beta artışı takip et sadece sağlıkla ilerler inşallah
Meral_63 fehuvenus adetime 5 gün kala beta hcg değerim 6 çıkmıştı 🥹 aynı gibi inşallah güzel aratar senin de